28 Ağustos 2008 Perşembe

Düşlerimin Prensi - Goong

Bu aralar kendimi lise çağlarındaki kızlar gibi hissediyorum. Çünkü lise dönemlerinde böyle dizileri izlerdim :) Ama yeniden hoşuma gitmeye başladı. Anime dizilerden zaten hiç kopmadım ama pembe dizi tadındakilerden ne zamandır izlemiyordum. Çok beğendim, çok eğlendim izlerken. Çok da romantik bir dizi bence…



TRT1’de hergün 16:00 civarında yayınlanıyor. Yayın saati sürekli değiştiği için kesin bir saat veremiyorum. 24 bölümlük kısa bir Kore dizisi ve bugün 22. bölüm yayınlanacak sanırım. Ben merak edip netten hepsini ingilizce altyazılı olarak izledim.



Sonu beni çok tatmin etmedi. Daha çok detay göstermelerini bekliyordum sanırım. Ama yine de çok güzeldi.

http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=741459

Buradan bütün bölümlerini izleyebilir ya da indirebilirsiniz.

Not: Dizinin müzikleri de enfesti. Şu an çalmakta olan Perhaps Love ve Crystal Flower.

4 yorum:

cinar dedi ki...

Bir ara mümkün olursa seyredeceğim şekerim. Merak ettim yani sen anlattıkça. Neredeyse her gün bundan bahsettin bir hafta :)) Meraktayım yani. Keşke bizim de öğle tatilimiz olsaydı :(

cinar dedi ki...

aaa önceki yorumum hala yayınlanmamış! :(

yeni yazı bekliyoruz hadi ama :)

cinar dedi ki...

aaa yeter ama. hala yeni yazılarını bekliyoruz şekercim. hadi, yazarsın biliyorum. ne güzel yazıyorsun yazınca. hadi ama :)
muck muck

SERAP dedi ki...

yeni birşeyler yazmaya niyetin yok mu?