23 Temmuz 2008 Çarşamba

Değerli İnsanlar...

İnsanın kendisine değer veren arkadaşlarının olması ne kadar güzel bir duygudur. İşte ben de o şanslı insanlardan biriyim. Dün akşam o kadar mutluydum ki, biraz da utangaç.

Sürpriz bir doğum günü partisine katıldım dün akşam. Aslında eşimin doğum günüydü dün. İki hafta önce de benim doğum günümdü ama tatilde olduğumuzdan dolayı bir kutlama yapmamıştık. İkimize ortak doğum günü partisi planlanmış. Sürpriz bölümü bana…

Birazcık anlasam da durumu, tam emin olamamıştım.



Sevgili Çınar’cım her şeyi planlamış. Bizden önce gidip masayı çok güzel renkli boncuklarla süslemiş. Bir çerçeve içerisine bizim resimlerimizi koymuş ve masanın üzerine yerleştirmiş. Gittiğimizde Çınar ve Badem bizi bekliyorlardı. Masayı görünce çok duygulandım ama çaktırmamaya çalıştım. O yüzden her zamanki çenebazlığımla konuşmamış olmalıyım ki Çınar beni biraz durgun bulmuş. Aslında mutluluğa duygusallığın karışmasındandı sanırım.

Daha sonra diğer arkadaşlarımız da bize katıldılar. Sohbet çok keyifliydi. Saatin bile farkına varmamışız. Son olarak da özel olarak yaptırılmış ve üzerinde Totoroyla benim fotoğrafım olan pastamız geldi. Üfledik, kestik ve yedik :)

Her şey çok güzeldi. Bütün arkadaşlara çok teşekkürler.

Ama tabi ki en çok da ÇINAR’ıma …

Not: Bu arada hediyelerimizi de çok beğendik. Hepsi gerçekten çok güzel, kullanışlı. Totoro özellikle senin hediyenle ilgilendi Çınar'cım. Dün akşam hemen inceledi. Özenle yerleştirdi :)

5 yorum:

cinar dedi ki...

Tekrar iyi ki doğdunuz, hep sevdiklerinizle nice güzel yıllarınız olsun canım arkadaşım.
Senelerdir kutluyorduk doğumgünlerinizi ama dün ilk süpriz partini de yapmış olduk :)
Tuhaf hediyemizi beğendiğinize sevindik. Güle güle kullanın! Mutlu yıllar sağlıklı gülüşler :)

uzun bacak dedi ki...

Hediyeniz hiç de tuhaf değil bence. Çok yararlı. Biz de almayı istiyorduk ve sen de biliyordun. Ağız sağlığı çok önemli ve bu elektrikli diş fırçaları süper. Çok teşekkür ederiz.

Bu akşam kullanacağım :))

mucuk.

Tabiat Ana dedi ki...

dostluğunuz baki, ömrünüz uzun ve sağlıklı olsun uzunbacak:)

uzun bacak dedi ki...

teşekkürler tabiat'cım :))

cinar dedi ki...

Yeni yazı bekliyoruz Uzunbacaklı hanım :)