17 Temmuz 2008 Perşembe

Son Günlerde Olup Bitenler...

- Ayn Rand adlı yazarın Hayatın Kaynağı romanını bitirdim. Çok etkileyici bir kitaptı. Şiddetle tavsiye ederim. Düşündüren bir kitap. Ben zevkle okudum. Ama çok uzun ve bazen ağır ilerleyebiliyor onu da söyleyeyim :)

- Facebook'a yeniden kavuştum. İş yerinde yeniden girilebiliyor. Nasıl oluyor anlamadım. Bir var bir yok :)) Ama zaten işlerin yoğunluğundan pek bakılamıyor bu ara :(

- Kiraze'yi okumaya başladım. Çok sürükleyici buldum. Dün gece 1'e kadar okudum. Bitmesine az kaldı. Aslında biraz daha farklı birşey bekliyordum sanırım. Hem Kiraze'nin kitabın ortalarına kadar ortalarda olmamasını garipsedim hem de Türk bir yazarın Osmanlı'yı olumsuz göstermesi biraz değişik geldi. Sevilen padişahlarımızın hep iyi gösterilmesine alışmışım galiba.

- Bugün periyodik muayeneye gittim turp gibiymişim maaşallah :)

- Biraz önce bir stajyeri yanıma yolladılar, bilgi verebilir misin diye. Kızcağız önce burası neresi diye sordu? Yani hangi bölüm? Gülmemek için kendimi zor tuttum. Bana da gönderirken oradan bilgi almak istiyor demişlerdi. Neyse biraz anlattım. Bol bol da öğüt verdim. Yaşlandığımı hissettim :))

- Geçenlerde kız kıza buluştuk. Çok eğlendik. Hepsinin yanında zenci gibi kaldım :) Çınarcım yoktu ne yazık ki. Dönüşünü sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım o da kararmıştır da aramızdaki fark çok fazla olmaz :))) (Çok yanmamak için elimden geleni yaptım ama hemen kararıyorum :))

- Çınar yok, apartman komşularının hepsi de tatilde... Bu boşluk beni yalnız hissettiriyor. Çocuk cıvıltılarını özledim :) Önümüzdeki hafta da iş yerinde sadece ben ve müdürüm olacak. Bu yalnızlığa da alışmalıyım. Neyse ki hepsi bitecek :)

- Wanted filminden bahsetmek istiyordum. Oldukça ilginç bir filmdi. Imdb'den 7.4 puan almış. Ben çok beğendim. Sadece bazı yerlerinin açıklanmaması merakımı doyurmadı. Aslında filmdeki ana konuyla alakası olmasa da "O makina ne alaka" gibi bir soru kafamı kurcalayıp durdu. Yani kurgu da olsa bir yere bağlanmalıydı sanki makinanın kaynağı :) (Merak etmeyin filmi açıklayan bir ipucu değil)Aksiyon dolu, sürükleyici film. Sinemada izlemenizi öneririm.

- Haftasonu kayınvalidemler gelecek. Sıkı yönetim başladı :)) Aman gözümden bir şey kaçmasın. Aman güzel yemekler yapayım vs. vs. Ama öncelere göre daha rahatım bu durumlara alışmaya başladım artık sanırım.

- Hiç spor yapamıyorum bu aralar. Yediklerime de dikkat etmiyorum :( Göbeği biraz eritmek lazım ama doktor da boy kilo oranın iyi deyince bir rahatlama oldu. Ama Totoro her akşam koşuyor ve az yemeye başladı, kararlı zayıflayacak :) Keşke ben de daha hırslı olsam.

Bu mola çok güzeldi ama hemen işime dönüp rakip analizi tablolarımı hazırlamalıyım. İş hayatı devam ediyor...

2 yorum:

cinar dedi ki...

Şu Hayatın Kaynağı'nı merak ettim gerçekten de. İstiyorum bir ara :)

Kiraze konusunda çooook üzgünüm :(

Wanted'ı da merak ettim. Bir ara onu da seyretmek lazım. Şu tatil dönüşü sersemliği bir atlatayım da :) Çok öptüm.

uzun bacak dedi ki...

Hayatın Kaynağı'nı sana sipariş verdim. Okursun artık mecbur. Çok uzun ama söyleyeyim :))))

Bendekini verirdim tabi de, o arkadaşımındı, verdim. Senin kendine ait olur hem daha iyi ;)))
Beğenirsin eminim.

kiraze konusunda da komik oldu. Elimizde iki kitap oldu. Biri sen de kalır işte ne güzel ;))

Öpüyorum...