25 Haziran 2008 Çarşamba

İki arada bir derede kalmak :)

Aslında şu anda hiç vaktim yok ama nedense azıcık da olsa yazmak istedim. Biraz rahatlamak için belki de. Cumartesi tatile çıkıyoruz bu nedenle de iş yerindeki işleri yoluna koymak gerekiyor. Çok stresliyim. O işi mi yapsam, bu işi mi? Hangisini önce bitirsem?

Bir de Pazartesi akşamı kardeşim geldi. Onunla ilgilemeye çalıştım. Amcam ve yeğenim de yemeğe kalıp gittiler. Çok güzel oldu ama geleceklerini son anda söyleyince yine stres yine stres… Akşamları da valiz planı, aman buzdolabındakileri tüketelim, neyimiz eksik, ilk defa arabayla gideceğimiz için rota planı, arabanın muayenesini yaptıralım, arabada dinlemek için cd oluştur, kuaför derdi (her zamanki kızsal kuaför muhabbetleri) vs. vs. vs.

Çok yoruldum. Ama değecek sanırım. Az kaldı dayanmalıyım.

Şimdi de Serdar Ortaç’dan Şeytan çalışıyor radyoda “Hayaaaat beni neden yoruyosunnn”. Tam da bana uyduğunu düşündüm…

Bugün işleri yoluna koyup bir yazı daha yazıp tatil planımızın detaylarını vereceğim. Belki önerileri olan da olur…

Bu stres dolu yazının ardından mutluluk dolu yazımla karşınızda olacağım sevgili dostlar ;)

Görüşmek üzere…

Gülmece:

Hiç yorum yok: