9 Haziran 2008 Pazartesi

Tesadüfen

Bugün iş arkadaşımla çay molasında “Suç ve Ceza”dan bahsettik. İnsanların hayatlarındaki tesadüflerden ve kader’in ağlarını örmesinden. Acaba kader mi ağlarını örüyor yoksa insanlar kendilerini o işlere odaklarından mı durumu öyle görüyorlar gibi konular. Suç ve Ceza’yı okumadım, hep okumak istemiştim ama olmamıştı. En azından olayların nasıl geliştiğini ve içeriğini bu konudaki üstattan dinlemiş oldum :)


Not: Çınarcım hatırlıyor musun? İki üç yıl önce bir yılbaşı günü bu filmi izlemiştik. Ben ilk defa, sen ikinci defa.

Uzun zamandır yazamıyordum. Yazmak içimden gelmiyor. Bugünlerde pek motivasyonlu ve hevesli değilim sanırım. Ama sanmayın sizi takip etmiyorum.

Avatar’ın sonuna geldim ve beklemek zorundayım. Dizilerde bu bekleme olayı çok can sıkıcı. O yüzden bitmiş serilere başlamayı düşünüyorum artık. Mesela Çınarcım’ım tavsiyesi üzerine izlemeye başladığım Full Metal Alchemist’in bütün bölümleri mevcut ve 22 bölümünü izledim. Devamını da Çınarcımdan alıp izleyeceğim. Sonunu çok merak ediyorum :)

Origami sevdamdan daha önce bahsetmiştim. Turna Kuşu yapabiliyordum. Dün de zıplayan kurbağa yapmayı öğrendim :)

Kitabımı ne kadar çok okusam da bir türlü bitiremedim :( Çünkü yazılar minicik ve 750 sayfa. 500 sayfa okudum, keyifle de okuyorum. Hem bitmesin istiyorum hem de olacakları öğrenmek.

Haftasonunu ailemle geçirdim. Çok güzeldi. Bol bol güldük, eğlendik. Erkek kardeşim de İstanbul’dan gelmişti. Ben de eşim olmadan gittim. Eski günlerdeki gibiydi :)

Küçük kız kardeşimin ilkokul beşinci sınıfı bitirmesi vesilesiyle düzenlenen mezuniyet törenine gittik. Çocukları izlemekten büyük keyif aldım. Erkeklerin kızlarla dans etmeye utanmaları ve kızların hiç utanmamalarını izlemek çok eğlenceliydi. Hatta bir ara bizim ufaklık bir tane kız arkadaşına sen çok dans ettin deyip erkeği elinden aldı. Erkeklerin sayısı gerçekten azalıyor galiba. Sınıfın üçte ikisi kızdı :)

Tesadüften bahsetmişken hemen bir sobe başlatayım. Hayatınızda başınıza gelen en ilginç tesadüf nedir? (Ayy ne tesadüf dedirten?)

Çınar, Koza ve Sıdıka sizleri sobeliyorum :) Biraz zor oldu ama kusura bakmayın :)

2 yorum:

Sıdıka dedi ki...

Mmmm zor soru :) Dusunmem lazim bunun uzerinde :)

cinar dedi ki...

:) oh sonunda yazdın yani. Gerçi ben hayatını pek merak etmiyorum sürekli görüştüğümüzden :) ana hatlarıyla biliyorum, sana hissetirdiklerini de az çok biliyorum aslında ama yazdıklarını okumak çok hoşuma gidiyor yine de.
Tabi yanında olamadığım anlar da var (çok şükür değil mi? :)) ) işte o zamanları burda okumak da çok keyifli :))
şu yeni cins oynatıcımız gelsin de başlayacağım ben de Avatar'lara.
Bir de ne diyecektim, ha sobe. En büyük tesadüf eşimle aynı zamanda memlekete dönmek ve bu tesadüf sonucu evlenmek sanırım! :)