25 Haziran 2008 Çarşamba

Planlar hemen gerçek olsa ...

İşte tatil yazımla karşınızdayım.

Tatile çıkamayacaklar okumasın :)

Hemen planımızı anlatayım.

Cumartesi sabah altı gibi yola çıkacağız ve yavaş yavaş doğayı izleyerek ve sık sık mola vererek ilk durağımız olan Afyon’a ulaşacağız. Afyon’da "Korel" isimli otelde bir gece konaklayacağız. Termal havuz vs. olaylarına katılıp sağlık otelini inceleyeceğiz. Belki bir masajla tatile daha rahat başlarız ne dersiniz?

Pazar sabahı güzelce karnımızı doyurup Antalya’ya doğru yola çıkacağız. 5 saatlik bir yolculuktan sonra otelimize varış. Daha önce balayımızda kaldığımız ve çok beğendiğimiz otelimizde 6 gece konaklayacağız. Bu sırada otelin sağladığı olanaklardan olan aqualand’de bol bol vakit geçireceğiz. Çünkü ben kaymayı çok seviyorum. Yunus gösterilerini izleyeceğiz, bol bol yiyeceğiz. Her şey dahil bir otel olmasa da sabah kahvaltısı ve akşam yemekleri enfesti. Bayılmıştık gerçekten. O kadar güzel ki aç gözlü gibi davranmıştık. Bu seferde çok yiyip göbekleri şişireceğimize eminim. Ama bol bol yüzüp telafi etmeye çalışacağız. Ayrıca otelin bir bölümünde tenis, badminton, dart, mini golf ve yağlı boya alanı var. Oralarda da vakit geçirmeyi planlıyoruz. Balayında yaptığımız yağlı boya resim pek güzel olmamıştı. Ressam gelmeden başlayıp yanlış yapmıştık. Ama bu sefer tecrübeliyiz. :) Otelde akşamları animasyon vs. olmadığından akşamları da otelin spor salonunda geçirebiliriz. Squash’ı deneyebiliriz mesela. O kadar yedikten sonra bir şeyler yapmak lazım değil mi?




Bir haftamız böyle geçtikten sonra son dört beş günümüzü de bir pansiyonda kalıp çevre gezilerine ayırmak istiyoruz. Saklıkent, Kaş-Kalkan tekne turları vs. Umarım eğlenceli olacak.

Aslında planımız bu sene Fethiye’ye gitmekti ama orada istediğimiz otelin indiriminden yararlanmak için bir hafta önce aramak gerekiyordu. Biz de bir hafta öncesine kadar bekledik ve internetten oda durumlarını kontrol ettik. Odalar müsaitti. Hatta iki gün önce aradığımda da müsait dediler. Ama işte tam bir hafta önce arayınca o odalardan kalmadığını ve indirimli kalamayacağımızı söylediler. Çok üzüldüm. İnternet sitelerinde hala müsait gözüküyordu ama oradan alınca oda indirimsiz oluyor. Nasıl olur dedim, sistem hatası dediler. İndirimsiz oda fiyatı da çok yüksek olduğundan bütün planlarımızı değiştirdik. Çok da fena olmadı. Fethiyedeki otelde kaydırak da yoktu hem hıhh… Madem bizi istemediler biz de başka yere gideriz değil mi? Gerçi aynı otelin Antalya'da olanına gidiyoruz ama olsun :)

Yine çok heveslendim…

Yaşasın Tatil...

4 yorum:

cinar dedi ki...

Oh oh maşallah. Bu sene sezonu erken açtınız siz. Darısı başımıza. Gene marsık gibi gelip sinir edeceksin beni. Neyse şu kart işini halledeyim de siz delene kadar yanarım belki :)
vallahi otel süper. aqualand de hoş maceralarımız olmadığından otel dışına çok çıkmamıştık biz. yine de çok güzeldi. diğerine de seneye gidersiniz şekerim. yaş sınırını hala geçmemiş oluyorsunuz ne de olsa :)
iyi tatilleeeeeeeer! :)

uzun bacak dedi ki...

Ben yanmamak için elimden geleni yapıyorum ama ne yapalım zaten baştan 2-0 öndeyim :))

Fethiyedeki otele sizinle birlikte gideriz belki seneye? Hem daha güzel olur...

Biz gelene kadar öyle çok gezip tozmayın kıskanırım :)

Benim Hayatim dedi ki...

Bu otel çok güzel görünüyor. Özellikle beyaz renge bayıldım.

İyi eğlenceler!

uzun bacak dedi ki...

Teşekkür ederim benim hayatım :)

Gerçekten güzeldi...

Yedik, içtik, gezdik ve sonunda geldik...

Darısı tatile çıkacaklara...