19 Haziran 2008 Perşembe

Tatil İstiyorum

Merhabalar,

Son zamanlarda neler mi yaptım?

Avatar’ın çekilen bütün bölümlerini bitirdim.

Full Metal Alchemist’i de bitirdim. Ama final bölümünü bilgisayar açmadı bir sorun var galiba o yüzden sinir oldum :)

Kitabımda 600’lü sayfalara geldim.

Haftaya tatile çıkacağız, çok mutluyum.



Bugünlerde ev hanımlığım tuttu. Mutfaktan çıkmaz oldum. Bazen mutfak beni çok mutlu ediyor.

Facebook’ta takılmaya başladım yeniden :)

Eşimle balkon sefalarımızı sıklaştırdık, çok memnunuz.



Türkiye-Çek maçını apartmanca (apartmanda 4 aileyiz) izledik. Çok eğlendik, hopladık, zıpladık. Sık sık da "İstediğimiz gibi bağırabiliriz nasıl olsa rahatsız olacak başka kimse yok" deyip güldük. Cuma günü Hırvatistan maçını yine hep birlikte izleyeceğiz. Umarım yine kazanırız.

Eşimle günübirlik baş başa bir kaçamak planlıyoruz. Umarım gerçekleşir. Sapanca’da havuz, güneş ve göl manzarası…



Açelyam açtı, iş yerindeki menekşem de… Çiçekleri çok seviyorum :)

Düzenli olarak tenis oynamaya başladık bir de gün ayarlama sorunu olmasa… Bir gün eşimin işi çıkıyor, bir gün benim :(

Koşu olayı da çok rahatlatıcı ama o da ancak haftada bir oluyor…

Yapmam gereken bir iş var ve iki gündür başına oturamıyorum. Beni çok strese sokuyor. Birazdan oturup başlayacağım. Kararlıyım. Başlamak bitirmenin yarısıdır :)

Görüşmek üzere...

1 yorum:

cinar dedi ki...

Ooo maşallah :) Şimdi sana bir kapris yapardım ama ayıp olmasın. Daha sonra yaparım artık, sözüm olsun :)