9 Mayıs 2008 Cuma

Ortaya Karışık: Alışveriş – Yemek – Kitaplar – Yapboz - Kayınvalide

Bu hafta yoğun deyip duruyorum ama araya bir sürü şey sıkıştırdığımı fark ettim. Mesela kendime iki tane ayakkabı ve bir tane çanta aldım. Ayak numaram 40-41 olduğundan genelde sadece inci’den bulabiliyorum. Bulduğum zaman da hemen alıyorum. Herkes çeşit çeşit uygun fiyatlı ayakkabılar alıyor, çok kıskanıyorum. Ben öyle değişik değişik giyemiyorum :( Hamileyken ne yapacağımı düşünüyorum şimdiden. Herkes akıl veriyor, yaza getir de bari terlik giyersin diyorlar. Oldu hadi planlayayım bakalım tutacak mı? :))))

Çarşamba günü de Çınar, Badem ve Totoro’yla balık yedik denize karşı, açık havada. Biraz üşüdük ama olsun sohbet ve yemekler çok güzeldi. Bir güzel şiştik. Bir de Totoro ona neden Totoro ismini koyduğumu sordu. Çok şirin dedim ama “o” sanki tombik demek gibi geldi bana dedi. Çınar da hemen açıkladı “Totoro” Miyazaki’nin bir animesinden diye. Beni kurtaracak diye sevinirken hemen patlattı, o da şişko diye :)) Sevgili kocacım alınmış. Ama alınmasın şişman değil ki. Sadece bu aralar ikimizde hareketsizlik nedeniyle birazcık etlendik. Ben boydan çok iyi kurtarıyorum hatta dar giyinmezsem zayıf bile derler. Bu boyun işe yaradığı zamanlarda oluyor. (merak edenlere 1.78’im) Canım Totorom merak etme diyete başlıyoruz, tenis ve yürüyüş de başlayacak. Yakında filinta gibi olursun.

Bir de bu hafta kitap siparişlerimiz elimize ulaştı. Büyük bir zevkle kitaplığımıza yerleştirdim. Sizlerin sevdikleri kitaplardan da seçmiştim. İşte listem:



Kitaplarla birlikte yapboz halımızı da aldım sonunda. İşte evdeki yapbozumuz bakalım ne zamana bitireceğiz:



Bugün bir de kayınvalidemden bahsetmek istedim burada. Bugünlerde bana çok yardımcı sağolsun. Fedakârlığından burada da bahsetmeden geçemeyeceğim. Kayınvalidem yemek, pasta ve börek konularında çok başarılıdır. Ve aynı şehirde yaşamadığımız halde sık sık bize kargo yollar. Her seferinde de kızmıyorsun değil mi kızım istemezsen yollamam ama ben çok mutlu oluyorum der. Misafirin geleceği zaman bana haber ver diye de sıkı sıkı tembih eder. İşte bu hafta Cumartesi olacak misafirliğimi Cumartesi şehir dışından misafir geleceğinden Cuma’ya alınca, kayınvalidemden yardım istedim. Sağolsun bana börek, cevizli çörek, profiterol yollamış. Bende dolma ve bir çeşit daha tatlıyı ayarladım. Onun sayesinde her şey yoluna girdi. Bir de o kadar çok titiz olup kendini harap etmese süper olacak :) Ama ne yapalım insanlar değişemiyor.

7 yorum:

cinar dedi ki...

Sana boşuna Uzunbacak demiyoruz heralde :) Totoro şişko da yani, ismin verilme nedeni şişkoluk değil ki, şekerlik. Çankaya bilmiyor mu bunu, daha doğrusu anlatamadın mı? hihih :))
oh vallahi ne iyi kayinvalide. mümkün olsa bizim ki de yollardı. annem de mümkün olsa hergünkü yemeğimizi kendi pişirmek istiyor. ara sıra yardıma ihtiyaç duyulduğunda neden olmasın ama her gün her gün aynı şeyi istemek de hem anneme hem bana ayıp oluyor gibime geliyor. derin bir mevzu.
öptüm şeker.

uzun bacak dedi ki...

Aman bilmez olur mu? Şımarmak için bahane işte :)) Totoro'cum bana takılacak bir konu bulmuş durur mu? Yemek konusunda haklısın devamlı istemek iyi olmaz. 2 ayda bir falan canı isteyince yolluyor. Biz de seviniyoruz. Zor zamanlarda da iki üç kere oldu, istiyorum. Ama kendisi çok yorduğunu düşündüğüm için artık istemeyeceğim. Bana yapmasa da bu seferde komşulara yapıyor. Çok güzel yapıyor diye istiyorlarmış, maaşallah herkese yapıyormuş. Hadi bize arasıra yapıyorsunuz komşular konusunu abartmayın diyoruz, aman olsun diyor :))

KOZA dedi ki...

Allah Allah demek 1.78 ve 40-41 numara ha? Ben seni minyon hayal etmistim, gerci bu gunlerde tahminlerim hep fos cikiyor.

Semerkant a bayilacaksin , ben onu okuduktan sonra Alamut Kalesini bulup almistim.

Ve hani kizilayda kacamak yaptigim gun vardi ya ben de gunun sonuda koltugumun altinda heidi puzzle halisi ve senin kedilerin 3 lu dikey ,1000 parcalisini almistim. Benziyor muyuz ne??

uzun bacak dedi ki...

Merhaba Koza'cım,

:=))) belki vardır bir benzerlik ...

Yapboz'u ilk hangi takım tamamlayacak bakalım?

Minyonluk konusunda ahh keşke diyorum. Çınar minyon ne güzel. İstediği ayakkabıyı buluyor heryerden :)) Boyum çok uzun olmasa yapım minyon sayılır benim de (ŞAKA)... Banane banane ben de minyon olayım :))

Profil resmim çok belli olmasa da oradaki resmimdeki haldeyim.

KOZA dedi ki...

ne takimi ben yanliz basima ugrasiyorum,kocam hic beceremez boyle seyleri ama oglumda potansiyel var
bu gece itibari ile 1/3 u bitti.Ne varsa kedilerin biyiginda var cok yardimci oluyor.

hi hi profil resmi cok aydinlatici :))

anneler gunu tebrigi icin cok tesekkurler

uzun bacak dedi ki...

OOooo bizim size yetişmemize imkan yok. Bizde de tam tersi dün eşim hadi başlayalım mı dedi, yok dedim ölüyorum yorgunluktan şimdi olmaz :)) Haftasonu misafirler vardı da...

Bu akşam, belki?

cinar dedi ki...

yaaaazı!! yaaaazı! :)
anlat bakalım neler yaptınız haftasonu, nerelere götürdünüz kuzilerinizi, neler yedirdiniz? :)