16 Mayıs 2008 Cuma

Tuluyhan Uğurlu

Dün akşam Tuluyhan Uğurlu konserindeydik.

Muhteşemdi.



Çok güzel mesajlar içeriyordu.

Tam da havamdaydım sanırım, çok etkilendim.

Örnek:

SAVAŞA Hayır diye bağırmak istiyorum.

Afrikadaki çocuklar aç kalmasın istiyorum.

Hayvan derileri, fil dişleri konusunda daha duyarlı olalım, düşünelim istiyorum.

Çevreye zarar vermeyelim, çok çöp üretmeyelim, çok tüketmeyelim istiyorum.

İstiyorum, istiyorum ama çok bir şey de yapamıyorum.

Her zaman bildiğim şeyler tabi ama dün akşam yine çok etkilendim.

Elimden geldiğince dikkatli olmaya çalışıyorum ama yetmiyor dahası da olmalı...

Geçenlerde eşimle ilçemizin gitmediğimiz yerlerini de görelim diye arabayla en uç bölgelere kadar gittik. Manzara harikaydı. Yeşillikler, deniz. Ama sonra birden iğrenç bir koku duyduk. Baktık ki, ilçemizin çöplüğü orada. Yeşillikler içinde bir tepeye atılıyormuş. Çok iğrenç. Yiyoruz, içiyoruz, tüketiyoruz ve çöplerin yok olduğunu sanıyoruz ama yok olmuyorlar, oradalar işte :(

Eskiden süt sütçü teyzen gelirdi, kutu çöpleri olmazdı. Meyve sebze alırken pazardan, herkes kendi pazar çantasıyla giderdi, naylon poşetler çıkmazdı vs. vs. Biliyorum değişti artık dünya bu şekilde ama yine de bunların arasında en uygun şekilde davranıp, doğaya zararımızı azaltabiliriz.

Etkilendim. Daha da dikkatli olmaya karar verdim. Şimdiye kadar dikkat ettiğimden daha da çok dikkat etmeye…

Sizleri de daha da duyarlı olmaya çağırıyorum.

Bu konuda yazmak isteyen herkesi sobeliyorum…

Tuluyhan Uğurlu çok şekerdin, bir harikasın…

4 yorum:

cinar dedi ki...

Hehe ben de benzer bir etkilenmeyle yazdım :) Gerçekten harikaydı, inanılmaz etkileyiciydi. Şimdi yine onun parmaklarından güzel bir müzik var blogumda. Ama sen duyamıyorsun maalesef :(
Biz 3 cd sini de aldık imzalattık biliyor musun? :)
öptüm.

uzun bacak dedi ki...

:(( Biz alamadık. Çok kalabalık olunca kararsız kaldık. Cd satışı yapılacak yeri de göremeyince çıktık. sizi de kapıya yakın gördüğüm için, çıkacaksınız sandım... Bilseydim bana da alın derdim :)) Ya da sizinle beklerdik. Totoro kalabalığı pek sevmediğinden çıkardı beni hemen :((

cinar dedi ki...

Badem de sevmez öyle kalabalığı. Ama şekercim dedim ya biz komşuları bekliyoruz diye. Tek arabayla geldik, mecburen çıkmalarını bekledik kapıda. Onlar gelmeyince tekrar içeri girdik, tabi o zamana kadar tenhalaşmıştı. Cd satanları da görünce gittik hemen. Sonra içeri girdik. İnsanlar resim falan çektirdiler.
Biz eve girdiğimizde saat 22:30 idi.
isterseniz cd lerden birini veririz size yahu. siz de imzasısını alırsınız artık bize :)

uzun bacak dedi ki...

Sağol canımcım, imzasız cd 'yle idare ederiz biz :) Sen bize imzalıları gösterir kıskandırısın :))

öptüm seni